6. Başlık

Yaban Mersini ve Muzlu Smoothie Kasesi

Bu lezzetli kase sabah kahvaltılarında yendiğinde gün boyu şeker ihtiyacını ortadan kaldırıyor ve tok tutuyor. Koyu kırmızı ve mor renkli meyveler antioksidan deposu. Yaban mersini, böğürtlen, karadut, ahududu, çilek gibi meyveleri, hem bu nedenden hem de düşük kalori içermelerinden dolayı tercih ediyorum.

 

 

Malzemeler:

 

1 adet donmuş dilimlenmiş muz

2 avuç donmuş yaban mersini

1 tatlı kaşığı keten tohumu tozu

1 tatlı kaşığı chia tohumu

2 yemek kaşığı (40-50 gr) Naked Bites Kinoa & Bademli Granola

1 tatlı kaşığı Naked Bites Fıstık Ezmesi (yumuşak/parça fıstıklı)

Yarım su bardağı badem sütü  (veya istediğin bir bitkisel süt veya su)

Yapılışı:

 

1. Donmuş dilimlenmiş muz, donmuş yaban mersini, keten ve chia tohumu ve badem sütünü blender veya mutfak robotundan geçir. 

2. İstediğin kıvama gelene kadar karıştır. Donuk meyvelerin yumuşak kıvam alması biraz zaman alabilir, yumuşak bir kıvam istiyorsan daha fazla süt ekleyebilirsin. 

3. Kıvamı istediğin gibi olduğunda karışımı kasene boşalt, üzerini granola, fıstık ezmesi ve istediğin meyveler ile süsle. Ben smoothiemi hindistan cevizi kaselerinde yemeye bayılıyorum. Sende denemek istersen doğa dostu mutfak aksesuarlarımızı ziyaret edebilirsin.

 

Fıstık ve badem ezmesi bitkisel protein,  yulaf doğal lif, chia ve keten tohumu ise bitkisel omega kaynağı. Chia ve keten tohumu gün içerisinde 2-3 tatlı kaşığı tüketildiğinde günlük omega ihtiyacını karşılamış oluyorsun. 

 

 

Sağlıklı ve mutlu ol!

 

İpek 

İlgili Ürünler